Turizmi Bregdetare i Sarandes
Faqja 1 e 1
Turizmi Bregdetare i Sarandes
Saranda, the gateway to the southern Albania, is a small town located between high mountain and the Ionian Sea. The name Saranda derives from an early Christian monastery dedicated to Santi Quaranta (Forty Saints). Located on the shores of Ionian sea, in front of Greek island of Corfu, Saranda is characterized by a Mediterranean climate and warm sea waters. Due to its location and warm weather Saranda is one of the most attractive tourist town in Albanian Riviera, where honeymooners traditionally spend their holidays. Located in front of the sea and along the main promenade there are some hotels and restaurants which offer you catering facilities and accommodation. Daily ferryboat link Saranda with the nearby Greek island of Corfu. Saranda, porta për Shqipërinë jugore, është një qytet i vogël që ndodhet në mes të malit të lartë dhe të Jonit. Emri Saranda vjen nga një manastir në fillim të krishterë i përkushtuar për të Santi Quaranta (Dyzet Shenjtorët). E vendosur në brigjet e detit Jon, përballë ishullit grek të Korfuzit, Saranda karakterizohet nga një klimë e Mesdheut dhe ujrat e detit të ngrohtë. Për shkak të vendndodhjes së saj dhe Sarandë ngrohtë moti është një nga qytet turistike me terheqese te Rivierës shqiptare, ku muajin e mjaltit tradicionalisht të kalojnë pushimet e tyre. E vendosur në frontin e detit dhe përgjatë shëtitores kryesore ka disa hotele dhe restorante të cilat ju ofron furnizim ushqimi objekteve dhe strehim. Daily Lidhje e anije-trap Sarandës me ishullin afërt grek të Korfuzit. |
Saranda History
Near Saranda stood the ancient Illyrian city of Onchesmos, mentioned as a port in the 1st century B.C. In the 4th century A.d. the town was fortified with walls. Inside the walls have been excavated the remains of dwellings, water cisterns and an early Christian Basilica of the 5th and 6th century, containing a beautiful multicolored floor mosaic. Other mosaics are to be found in the district museum.
The ruins are also preserved of an early Christian Monastery, of the Forty Saints, from which the modern name of the town (Saranda, forty in Greek) is derived.
The amphitheater, dating from the 3rd century B.C., bears witness to the cultural riches of the city.
The stone banks of seating, of which twenty-three rows have been preserved, would have held an audience of 1,500. The theater is situated at the foot of the acropolis, close by two temples, one of which is dedicated to Asclepios, the Greek god of medicine, who was worshiped by the city's inhabitants. Approximately thirty inscriptions, almost all in ancient Greek, carved the western facade of this temple, and another hundred or so found on a tower which was rebuilt in the 1st century B.C., are the only examples of writing discovered in Butrinti. These inscriptions are mainly concerned with the liberation of slaves Christianity brought new life to Butrinti.
The old-Christian period adorned the city with two basilicas and a baptistery, which is among the most beautiful in the Mediterranean region. Sixteen granite columns, forming two concentric circles, support the roof of the main hall. The floor is paved with a magnificent mosaic representing the Tree of Life and decorated with medallions embellished with animal motifs.
Barbarian incursions and Norman raids in the eleventh century, a catastrophic earthquake in 1153, conquest by the Venetians in 1386, the subterranean infiltration of water and the subsequent epidemics completed the ruin of the city and forced the inhabitants to flee. Butrinti was buried in silence and oblivion. Throughout the occupation by the Ottoman Empire, from the 15th to the 20th centuries, the city remained in deep slumber. The waters covered Butrinti in mud, and abundant vegetation completely hid the remains from view.
It was not until the beginning of the 20th century that systematic excavations were carried out at Butrinti by the Italian archeologist I. Ugolini, followed by his compatriots P. Marconi and D. Mustili. Between 1928 and 1941, the ground was cleared and the ancient city gradually began to reveal its hidden treasures.
Following the liberation of Albania in 1944, Albanian archeologists undertook more ambitious excavations. In turn, the ramparts, the acropolis, the agora, the amphitheater, the temples, public baths and private residences re-emerged into the light of day. The entire city arose, almost intact, under the fascinated gaze of the archeologists. The mud and vegetation that covered Butrinti had protected it from the natural and human ravages of time.
Pranë Sarandës ishte qyteti antik ilir i Onchesmos, përmendur si port në shekullin 1 pes Në shekullin e 4 pas Krishtit qyteti ishte i fortifikuar me mure. Brenda muret janë zbuluar eshtrat e banesave, cisternave me ujë dhe një të krishterë të hershme bazilikën e shekullit 5 dhe 6, që përmban një mozaik shumengjyresh kat. Mozaike te tjera gjenden ne muzeun e rrethit.
Rrënojat janë ruajtur edhe një Manastirit e hershme e krishterë, e Dyzet Shenjtorëve, nga i cili emri modern i qytetit (Sarandë, dyzet në greqisht) është nxjerrë.
Amfiteatër, që daton nga shek 3, dëshmon për pasuritë kulturore të qytetit.
Bankat guri e tapiceri, prej të cilave 23 rreshtat kanë qenë të ruajtur, do të ketë mbajtur një audiencë prej 1500. Teatri është i vendosur në këmbët e Akropolit, të ngushtë me dy tempuj, një nga të cilat është i përkushtuar për Asclepios, zot greke e mjekësisë, i cili adhurohej nga banorët e qytetit. Përafërsisht tridhjetë mbishkrimet, pothuajse të gjitha në të lashtë grek, gdhendur të fasadës perëndimore të këtij tempulli, dhe një tjetër njëqind ose gjenden kështu në një kullë e cila është rindërtuar në shekullin 1 pes, janë shembujt e vetme e shkrimit të zbuluar në Butrintit. Këto mbishkrime janë të shqetësuar kryesisht me çlirimin e robërve krishterimit solli një jetë të re për të Butrintit.
Periudha e vjetra të krishtera të qytetit stolisur me dy basilicas dhe një pagezimores, e cila është ndër më të bukura në rajonin e Mesdheut. granit kolona Gjashtëmbëdhjetë, duke formuar rrathë koncentrikë dy, mbështetje çatinë e sallës kryesore. Dyshemeja është e shtruar me një mozaik i mrekullueshëm që përfaqëson pema e jetës dhe të zbukuruar me medallions embellished me motive shtazore.
mësymje barbare dhe kontrolle Norman në shekullin e njëmbëdhjetë, një tërmet katastrofik në 1153, pushtimit nga Venedikasit në 1386, infiltrimin e ujit nëntokësor dhe epidemi pasuese përfunduar rrënojat e qytetit dhe detyruan banorët të largohen. Butrinti u varros në heshtje dhe harresë. Gjatë pushtimit nga Perandoria Osmane, nga 15 në 20 shekuj, qyteti mbeti në gjumë të thellë. Dhe ujërat mbuluan Butrintit në baltë, dhe bimësi të bollshme plotësisht fshihej mbetet prej pamjes.
Kjo nuk ishte deri në fillim të shekullit 20 që gërmimet sistematike u kryen në Butrintit nga arkeolog italian Ugolini I., e ndjekur nga bashkatdhetarët e tij P. Marconi dhe D. Mustili. Midis 1928 dhe 1941, e tokës ishte e pastruar dhe qytetit të lashtë gradualisht filloi të zbulojë thesaret e saj të fshehura.
Pas çlirimit të Shqipërisë më 1944, arkeologësh shqiptarë ndërmori gërmimet më shumë ambicioz. Nga ana tjetër, ramparts, Akropoli, Agora, amfiteatri, tempuj, banjot publike dhe private rezidenca ri-doli në dritë të ditës. Qyteti u ngrit gjithë, pothuajse e paprekur, nën hipnotizuar ia ngul sytë e arkeologëve. Baltë dhe bimësi që mbulohen Butrintit kishte mbrojtur atë nga kthetrat natyrore dhe njerëzore të kohës.
The ruins are also preserved of an early Christian Monastery, of the Forty Saints, from which the modern name of the town (Saranda, forty in Greek) is derived.
The amphitheater, dating from the 3rd century B.C., bears witness to the cultural riches of the city.
The stone banks of seating, of which twenty-three rows have been preserved, would have held an audience of 1,500. The theater is situated at the foot of the acropolis, close by two temples, one of which is dedicated to Asclepios, the Greek god of medicine, who was worshiped by the city's inhabitants. Approximately thirty inscriptions, almost all in ancient Greek, carved the western facade of this temple, and another hundred or so found on a tower which was rebuilt in the 1st century B.C., are the only examples of writing discovered in Butrinti. These inscriptions are mainly concerned with the liberation of slaves Christianity brought new life to Butrinti.
The old-Christian period adorned the city with two basilicas and a baptistery, which is among the most beautiful in the Mediterranean region. Sixteen granite columns, forming two concentric circles, support the roof of the main hall. The floor is paved with a magnificent mosaic representing the Tree of Life and decorated with medallions embellished with animal motifs.
Barbarian incursions and Norman raids in the eleventh century, a catastrophic earthquake in 1153, conquest by the Venetians in 1386, the subterranean infiltration of water and the subsequent epidemics completed the ruin of the city and forced the inhabitants to flee. Butrinti was buried in silence and oblivion. Throughout the occupation by the Ottoman Empire, from the 15th to the 20th centuries, the city remained in deep slumber. The waters covered Butrinti in mud, and abundant vegetation completely hid the remains from view.
It was not until the beginning of the 20th century that systematic excavations were carried out at Butrinti by the Italian archeologist I. Ugolini, followed by his compatriots P. Marconi and D. Mustili. Between 1928 and 1941, the ground was cleared and the ancient city gradually began to reveal its hidden treasures.
Following the liberation of Albania in 1944, Albanian archeologists undertook more ambitious excavations. In turn, the ramparts, the acropolis, the agora, the amphitheater, the temples, public baths and private residences re-emerged into the light of day. The entire city arose, almost intact, under the fascinated gaze of the archeologists. The mud and vegetation that covered Butrinti had protected it from the natural and human ravages of time.
Pranë Sarandës ishte qyteti antik ilir i Onchesmos, përmendur si port në shekullin 1 pes Në shekullin e 4 pas Krishtit qyteti ishte i fortifikuar me mure. Brenda muret janë zbuluar eshtrat e banesave, cisternave me ujë dhe një të krishterë të hershme bazilikën e shekullit 5 dhe 6, që përmban një mozaik shumengjyresh kat. Mozaike te tjera gjenden ne muzeun e rrethit.
Rrënojat janë ruajtur edhe një Manastirit e hershme e krishterë, e Dyzet Shenjtorëve, nga i cili emri modern i qytetit (Sarandë, dyzet në greqisht) është nxjerrë.
Amfiteatër, që daton nga shek 3, dëshmon për pasuritë kulturore të qytetit.
Bankat guri e tapiceri, prej të cilave 23 rreshtat kanë qenë të ruajtur, do të ketë mbajtur një audiencë prej 1500. Teatri është i vendosur në këmbët e Akropolit, të ngushtë me dy tempuj, një nga të cilat është i përkushtuar për Asclepios, zot greke e mjekësisë, i cili adhurohej nga banorët e qytetit. Përafërsisht tridhjetë mbishkrimet, pothuajse të gjitha në të lashtë grek, gdhendur të fasadës perëndimore të këtij tempulli, dhe një tjetër njëqind ose gjenden kështu në një kullë e cila është rindërtuar në shekullin 1 pes, janë shembujt e vetme e shkrimit të zbuluar në Butrintit. Këto mbishkrime janë të shqetësuar kryesisht me çlirimin e robërve krishterimit solli një jetë të re për të Butrintit.
Periudha e vjetra të krishtera të qytetit stolisur me dy basilicas dhe një pagezimores, e cila është ndër më të bukura në rajonin e Mesdheut. granit kolona Gjashtëmbëdhjetë, duke formuar rrathë koncentrikë dy, mbështetje çatinë e sallës kryesore. Dyshemeja është e shtruar me një mozaik i mrekullueshëm që përfaqëson pema e jetës dhe të zbukuruar me medallions embellished me motive shtazore.
mësymje barbare dhe kontrolle Norman në shekullin e njëmbëdhjetë, një tërmet katastrofik në 1153, pushtimit nga Venedikasit në 1386, infiltrimin e ujit nëntokësor dhe epidemi pasuese përfunduar rrënojat e qytetit dhe detyruan banorët të largohen. Butrinti u varros në heshtje dhe harresë. Gjatë pushtimit nga Perandoria Osmane, nga 15 në 20 shekuj, qyteti mbeti në gjumë të thellë. Dhe ujërat mbuluan Butrintit në baltë, dhe bimësi të bollshme plotësisht fshihej mbetet prej pamjes.
Kjo nuk ishte deri në fillim të shekullit 20 që gërmimet sistematike u kryen në Butrintit nga arkeolog italian Ugolini I., e ndjekur nga bashkatdhetarët e tij P. Marconi dhe D. Mustili. Midis 1928 dhe 1941, e tokës ishte e pastruar dhe qytetit të lashtë gradualisht filloi të zbulojë thesaret e saj të fshehura.
Pas çlirimit të Shqipërisë më 1944, arkeologësh shqiptarë ndërmori gërmimet më shumë ambicioz. Nga ana tjetër, ramparts, Akropoli, Agora, amfiteatri, tempuj, banjot publike dhe private rezidenca ri-doli në dritë të ditës. Qyteti u ngrit gjithë, pothuajse e paprekur, nën hipnotizuar ia ngul sytë e arkeologëve. Baltë dhe bimësi që mbulohen Butrintit kishte mbrojtur atë nga kthetrat natyrore dhe njerëzore të kohës.
Re: Turizmi Bregdetare i Sarandes
Butrint, the first place you should visit in Saranda
Also don't forget to have a coffe at the Likursi castle on the top of a dominant hill over Saranda, only 2 km far from the town. It is another attractive, historical site, that was built up during XVI -XV centuries, by Sultan Suleimani in his campaign to conquer Corfu.
From the walls of the castle the tourist can catch by eye all city of Saranda and Corfu, the nice Greek Island.
If you have more time you should go to the magical place of "Blue Eye" spring (in Albanian "Syri i Kalter"), only 18 km northeast of Saranda. At this beautiful spot, shaded by centuries old oak trees, a twelve headed dragon, according to the legend, jeausly guarded and held back the spring waters from the villagers. Consequently, pagan rituals were carried out by sacrificing young voluptuous maidens to the gods of the same waters.
Your stay in Saranda will be an even more enriching experience if you also visit the nearby traditional villages of Lukova, Piqerasi and Borshi where unique panoramic sea views, beautiful mountain and olive grove landscapes are combined with the charm of village environment and the most dramatic and magnificent scenery along the whole length of Ionian sea
Butrinti, vendin e parë ju duhet të vizitoni në Sarandë
[color:792c=#000]Gjithashtu mos harroni që të ketë një kafe në kështjellën Likursi në krye të një kodër dominuese mbi Sarandë, vetëm 2 km larg nga qyteti. Kjo është një tjetër atraktive, vend historik, që është ndërtuar gjatë shekujve XVI-XV, nga sulltan Sulejmani në fushatën e tij për të pushtuar Korfuzit.
Nga muret e keshtjelles turistik mund të arrijë me sy të gjithë qytetin e Sarandes dhe Korfuzit, ishullin e bukur greke.
Nëse keni më shumë kohë ju duhet të shkoni në vendin magjike të "Syri i kaltër pranverë" (në shqip "Syri i Kalter") në verilindje, vetëm 18 km të Sarandës. Në këtë vend të bukur, shaded nga shekujt drurë të vjetër lisi, një dymbëdhjetë dragon kryesuar, sipas legjendës, me roje jeausly dhe mbajtur prapa ujërave të pranverës nga fshatarët. Si pasojë, ritualet pagane u kryen nga sakrifikuar vasha të rinj argëtues për zotat e ujërave të njëjtën.
qëndrimi juaj në Sarandë do të jetë edhe më e pasurimin e përvojës në qoftë se ju vizitoni edhe fshatrat e afërta tradicionale të Lukova, Piqerasi dhe Borshi ku pamje panoramike unik detit, malit të bukur dhe peisazhe ulliri zabel janë të kombinuara me bukuri e mjedisit fshatit dhe më dramatik dhe pamje e mrekullueshme së bashku të gjithë gjatësinë e detit Jon
Also don't forget to have a coffe at the Likursi castle on the top of a dominant hill over Saranda, only 2 km far from the town. It is another attractive, historical site, that was built up during XVI -XV centuries, by Sultan Suleimani in his campaign to conquer Corfu.
From the walls of the castle the tourist can catch by eye all city of Saranda and Corfu, the nice Greek Island.
If you have more time you should go to the magical place of "Blue Eye" spring (in Albanian "Syri i Kalter"), only 18 km northeast of Saranda. At this beautiful spot, shaded by centuries old oak trees, a twelve headed dragon, according to the legend, jeausly guarded and held back the spring waters from the villagers. Consequently, pagan rituals were carried out by sacrificing young voluptuous maidens to the gods of the same waters.
Your stay in Saranda will be an even more enriching experience if you also visit the nearby traditional villages of Lukova, Piqerasi and Borshi where unique panoramic sea views, beautiful mountain and olive grove landscapes are combined with the charm of village environment and the most dramatic and magnificent scenery along the whole length of Ionian sea
Butrinti, vendin e parë ju duhet të vizitoni në Sarandë
[color:792c=#000]Gjithashtu mos harroni që të ketë një kafe në kështjellën Likursi në krye të një kodër dominuese mbi Sarandë, vetëm 2 km larg nga qyteti. Kjo është një tjetër atraktive, vend historik, që është ndërtuar gjatë shekujve XVI-XV, nga sulltan Sulejmani në fushatën e tij për të pushtuar Korfuzit.
Nga muret e keshtjelles turistik mund të arrijë me sy të gjithë qytetin e Sarandes dhe Korfuzit, ishullin e bukur greke.
Nëse keni më shumë kohë ju duhet të shkoni në vendin magjike të "Syri i kaltër pranverë" (në shqip "Syri i Kalter") në verilindje, vetëm 18 km të Sarandës. Në këtë vend të bukur, shaded nga shekujt drurë të vjetër lisi, një dymbëdhjetë dragon kryesuar, sipas legjendës, me roje jeausly dhe mbajtur prapa ujërave të pranverës nga fshatarët. Si pasojë, ritualet pagane u kryen nga sakrifikuar vasha të rinj argëtues për zotat e ujërave të njëjtën.
qëndrimi juaj në Sarandë do të jetë edhe më e pasurimin e përvojës në qoftë se ju vizitoni edhe fshatrat e afërta tradicionale të Lukova, Piqerasi dhe Borshi ku pamje panoramike unik detit, malit të bukur dhe peisazhe ulliri zabel janë të kombinuara me bukuri e mjedisit fshatit dhe më dramatik dhe pamje e mrekullueshme së bashku të gjithë gjatësinë e detit Jon
Butrinti (Bothrota) Saranda
The city of Butrinti (Bothrota) is one of the fragments which form the fabric of Albania's ancient cultural landscape. Nestling in the highlands in the far south of the country and surrounded by dense vegetation, Butrinti was doubly protected by nature and by the fortifications which its inhabitants built in ancient times. However, this was not sufficient to isolate the city from the rest of the world. Less than ten kilometers from the island of Corfu, Butrinti was linked to the Mediterranean by the Vivari canal, which ran from the Butrinti Lake to the Ionian Sea.
The amphitheater of Butrinti and its surroundings (Photo by Petrit Omeri)
The proximity of the sea and the lake, the gentle climate and the beauty of the surrounding countryside provided a splendid environment for the foundation of a city. In taking advantage of this site, the architects of the past constructed what was to become one of the major maritime and commercial centers of the Ancient World. Butrinti reached the height of its glory in the 4th century B.C., at which time the city numbered 10,000 inhabitants.
The sight of the fortifications alone, which date from the 6th century B.C., evokes the military and economic potential of the city at that time. The hill on which the acropolis stands is encircled by a wall built of huge stone blocks. In places this wall is two meters high and 3.5 meters wide.
The amphitheater, dating from the 3rd century B.C., bears witness to the cultural riches of the city. The stone banks of seating, of which twenty-three rows have been preserved, would have held an audience of 1,500. The theater is situated at the foot of the acropolis, close by two temples, one of which is dedicated to Asclepios, the Greek god of medicine, who was worshiped by the city's inhabitants. Approximately thirty inscriptions, almost all in ancient Greek, carved the western facade of this temple, and another hundred or so found on a tower which was rebuilt in the 1st century B.C., are the only examples of writing discovered in Butrinti. These inscriptions are mainly concerned with the liberation of slaves.
Excavations have brought to light many objects - plates, vases, ceramic candle sticks - as well as sculptures, including a remarkable "Goddess of Butrinti," which seems to completely embody, in the perfection of its features, the Greek ideal of physical beauty.
For centuries, the walls faithfully defended Butrinti, but no wall is invincible, and these huge blocks of stone finally ceded to the assault of the Roman legions which landed on the Adriatic and Ionian shores in the 2nd century B.C. Under the rule of the occupiers, Butrinti was to fall slowly into decadence. In spite of this, three monumental fountains, three public baths, a gymnasium decorated with mosaics, and especially the aqueduct constructed during the reign of Augustus, prove that the site was not completely abandoned. Augustus also oversaw the reconstruction of all the ancient city walls and the erection of new fortifications.
Christianity brought new life to Butrinti. The palaeo-Christian period adorned the city with two basilicas and a baptistry, which is among the most beautiful in the Mediterranean region. Sixteen granite columns, forming two concentric circles, support the roof of the main hall. The floor is paved with a magnificent mosaic representing the Tree of Life and decorated with medallions embellished with animal motifs.
Barbarian incursions and Norman raids in the eleventh century, a catastrophic earthquake in 1153, conquest by the Venetians in 1386, the subterranean infiltration of water and the subsequent epidemics completed the ruin of the city and forced the inhabitants to flee. Butrinti was buried in silence and oblivion. Throughout the occupation by the Ottoman Empire, from the 15th to the 20th centuries, the city remained in deep slumber. The waters covered Butrinti in mud, and abundant vegetation completely hid the remains from view.
It was not until the beginning of the 20th century that systematic excavations were carried out at Butrinti by the Italian archeologist I. Ugolini, followed by his compatriots P. Marconi and D. Mustili. Between 1928 and 1941, the ground was cleared and the ancient city gradually began to reveal its hidden treasures.
Following the liberation of Albania in 1944, Albanian archeologists undertook more ambitious excavations. In turn, the ramparts, the acropolis, the agora, the amphitheater, the temples, public baths and private residences re-emerged into the light of day. The entire city arose, almost intact, under the fascinated gaze of the archeologists. The mud and vegetation that covered Butrinti had protected it from the natural and human ravages of time.
Today, this rediscovered city represents a unique cultural treasure whose value far surpasses national frontiers. The importance of Butrinti can be gauged from its inclusion in 1992 on UNESCO's World Heritage List
Qytetin e Butrintit (Bothrota) është një nga fragmente të cilat formojnë strukturën e peisazhit lashtë kulturore të Shqipërisë. Zogëz në malore në shumë jug të vendit dhe i rrethuar nga bimësi e dendur, Butrinti ishte i mbrojtur dyfish nga natyra dhe nga fortifikimet që banorët e saj të ndërtuar në kohët e lashta. Megjithatë, kjo nuk ishte e mjaftueshme për të izoluar qytetin nga pjesa tjetër e botës. Më pak se dhjetë kilometra nga ishulli i Korfuzit, Butrintit ishte e lidhur në Mesdhe nga ana e kanalit Vivari, e cila u zhvillua nga Liqeni i Butrintit me detin Jon.
Amfiteatrin e Butrintit dhe rrethinat e saj (Foto nga Petrit Omeri)
Afërsia e detit dhe të liqenit, klima e butë dhe bukurinë e fshatit përreth siguruar një mjedis të shkëlqyer për themelimin e një qyteti. Ne duke përfituar nga kjo faqe, arkitektët e së kaluarës ndërtuar atë që do të bëhej një nga detare të mëdha dhe qendrat tregtare të antikitetit. Butrintit arritur kulmin e lavdinë e saj në shekullin e 4 para Krishtit, kohë në të cilën e qytetit numëruar 10.000 banorë.
Pamje nga fortifikimet e vetme, e cila data nga shek 6, ngjall potenciali ushtarak dhe ekonomik të qytetit në atë kohë. Kodrës në të cilën kala qëndron është rrethuar nga një mur i ndërtuar prej blloqeve të mëdha guri. Në vendet ky mur është dy metra të lartë dhe 3,5 metra të gjerë.
Amfiteatër, që daton nga shek 3, dëshmon për pasuritë kulturore të qytetit. Bankat guri e tapiceri, prej të cilave 23 rreshtat kanë qenë të ruajtur, do të ketë mbajtur një audiencë prej 1500. Teatri është i vendosur në këmbët e Akropolit, të ngushtë me dy tempuj, një nga të cilat është i përkushtuar për Asclepios, zot greke e mjekësisë, i cili adhurohej nga banorët e qytetit. Përafërsisht tridhjetë mbishkrimet, pothuajse të gjitha në të lashtë grek, gdhendur të fasadës perëndimore të këtij tempulli, dhe një tjetër njëqind ose gjenden kështu në një kullë e cila është rindërtuar në shekullin 1 pes, janë shembujt e vetme e shkrimit të zbuluar në Butrintit. Këto mbishkrime janë të shqetësuar kryesisht me çlirimin e skllevër.
Gërmimet kanë sjellë në dritë shumë objekte - pllaka, vazo, qiri qeramike shkopinj - si edhe skulptura, duke përfshirë një të shquar "perëndeshë e Butrintit", e cila duket se mishërojnë plotësisht, në përsosjen e karakteristikat e tij, ideale greke e bukurisë fizike.
Për shekuj, muret me besnikëri mbrojti Butrintit, por nuk është e pathyeshme mur, dhe këto blloqe të mëdha prej guri në fund lihen për sulmet e legjionet romake e cila zbarkoi në brigjet e Adriatikut dhe të Jonit në shekullin e 2 pes Nën sundimin e pushtuesve, Butrinti ishte të bien ngadalë në rënie. Përkundër kësaj, tre burime monumentale, tre banja publike, një gjimnaz dekoruar me mozaik, dhe sidomos ujësjellës ndërtuar gjatë sundimit të Augustit, provojnë se vendi nuk u braktis krejtësisht. Augustus edhe mbikqyri rikonstruksionin e të gjitha muret e qytetit të lashtë dhe mbledhje e fortifikimeve të reja.
Krishtërimi solli një jetë të re për të Butrintit. Periudha palaeo-krishterë stolisur të qytetit me dy basilicas dhe një pagezimores, e cila është ndër më të bukura në rajonin e Mesdheut. granit kolona Gjashtëmbëdhjetë, duke formuar rrathë koncentrikë dy, mbështetje çatinë e sallës kryesore. Dyshemeja është e shtruar me një mozaik i mrekullueshëm që përfaqëson pema e jetës dhe të zbukuruar me medallions embellished me motive shtazore.
mësymje barbare dhe kontrolle Norman në shekullin e njëmbëdhjetë, një tërmet katastrofik në 1153, pushtimit nga Venedikasit në 1386, infiltrimin e ujit nëntokësor dhe epidemi pasuese përfunduar rrënojat e qytetit dhe detyruan banorët të largohen. Butrinti u varros në heshtje dhe harresë. Gjatë pushtimit nga Perandoria Osmane, nga 15 në 20 shekuj, qyteti mbeti në gjumë të thellë. Dhe ujërat mbuluan Butrintit në baltë, dhe bimësi të bollshme plotësisht fshihej mbetet prej pamjes.
Kjo nuk ishte deri në fillim të shekullit 20 që gërmimet sistematike u kryen në Butrintit nga arkeolog italian Ugolini I., e ndjekur nga bashkatdhetarët e tij P. Marconi dhe D. Mustili. Midis 1928 dhe 1941, e tokës ishte e pastruar dhe qytetit të lashtë gradualisht filloi të zbulojë thesaret e saj të fshehura.
Pas çlirimit të Shqipërisë më 1944, arkeologësh shqiptarë ndërmori gërmimet më shumë ambicioz. Nga ana tjetër, ramparts, Akropoli, Agora, amfiteatri, tempuj, banjot publike dhe private rezidenca ri-doli në dritë të ditës. Qyteti u ngrit gjithë, pothuajse e paprekur, nën hipnotizuar ia ngul sytë e arkeologëve. Baltë dhe bimësi që mbulohen Butrintit kishte mbrojtur atë nga kthetrat natyrore dhe njerëzore të kohës.
Sot, ky qytet rediscovered paraqet një thesar unik kulturor vlera e të cilave tejkalon kufijtë kombëtare. Rëndësia e Butrintit mund të gauged nga përfshirja e tij në 1992 në listën e UNESKO-s Trashëgimisë
The amphitheater of Butrinti and its surroundings (Photo by Petrit Omeri)
The proximity of the sea and the lake, the gentle climate and the beauty of the surrounding countryside provided a splendid environment for the foundation of a city. In taking advantage of this site, the architects of the past constructed what was to become one of the major maritime and commercial centers of the Ancient World. Butrinti reached the height of its glory in the 4th century B.C., at which time the city numbered 10,000 inhabitants.
The sight of the fortifications alone, which date from the 6th century B.C., evokes the military and economic potential of the city at that time. The hill on which the acropolis stands is encircled by a wall built of huge stone blocks. In places this wall is two meters high and 3.5 meters wide.
The amphitheater, dating from the 3rd century B.C., bears witness to the cultural riches of the city. The stone banks of seating, of which twenty-three rows have been preserved, would have held an audience of 1,500. The theater is situated at the foot of the acropolis, close by two temples, one of which is dedicated to Asclepios, the Greek god of medicine, who was worshiped by the city's inhabitants. Approximately thirty inscriptions, almost all in ancient Greek, carved the western facade of this temple, and another hundred or so found on a tower which was rebuilt in the 1st century B.C., are the only examples of writing discovered in Butrinti. These inscriptions are mainly concerned with the liberation of slaves.
Excavations have brought to light many objects - plates, vases, ceramic candle sticks - as well as sculptures, including a remarkable "Goddess of Butrinti," which seems to completely embody, in the perfection of its features, the Greek ideal of physical beauty.
For centuries, the walls faithfully defended Butrinti, but no wall is invincible, and these huge blocks of stone finally ceded to the assault of the Roman legions which landed on the Adriatic and Ionian shores in the 2nd century B.C. Under the rule of the occupiers, Butrinti was to fall slowly into decadence. In spite of this, three monumental fountains, three public baths, a gymnasium decorated with mosaics, and especially the aqueduct constructed during the reign of Augustus, prove that the site was not completely abandoned. Augustus also oversaw the reconstruction of all the ancient city walls and the erection of new fortifications.
Christianity brought new life to Butrinti. The palaeo-Christian period adorned the city with two basilicas and a baptistry, which is among the most beautiful in the Mediterranean region. Sixteen granite columns, forming two concentric circles, support the roof of the main hall. The floor is paved with a magnificent mosaic representing the Tree of Life and decorated with medallions embellished with animal motifs.
Barbarian incursions and Norman raids in the eleventh century, a catastrophic earthquake in 1153, conquest by the Venetians in 1386, the subterranean infiltration of water and the subsequent epidemics completed the ruin of the city and forced the inhabitants to flee. Butrinti was buried in silence and oblivion. Throughout the occupation by the Ottoman Empire, from the 15th to the 20th centuries, the city remained in deep slumber. The waters covered Butrinti in mud, and abundant vegetation completely hid the remains from view.
It was not until the beginning of the 20th century that systematic excavations were carried out at Butrinti by the Italian archeologist I. Ugolini, followed by his compatriots P. Marconi and D. Mustili. Between 1928 and 1941, the ground was cleared and the ancient city gradually began to reveal its hidden treasures.
Following the liberation of Albania in 1944, Albanian archeologists undertook more ambitious excavations. In turn, the ramparts, the acropolis, the agora, the amphitheater, the temples, public baths and private residences re-emerged into the light of day. The entire city arose, almost intact, under the fascinated gaze of the archeologists. The mud and vegetation that covered Butrinti had protected it from the natural and human ravages of time.
Today, this rediscovered city represents a unique cultural treasure whose value far surpasses national frontiers. The importance of Butrinti can be gauged from its inclusion in 1992 on UNESCO's World Heritage List
Qytetin e Butrintit (Bothrota) është një nga fragmente të cilat formojnë strukturën e peisazhit lashtë kulturore të Shqipërisë. Zogëz në malore në shumë jug të vendit dhe i rrethuar nga bimësi e dendur, Butrinti ishte i mbrojtur dyfish nga natyra dhe nga fortifikimet që banorët e saj të ndërtuar në kohët e lashta. Megjithatë, kjo nuk ishte e mjaftueshme për të izoluar qytetin nga pjesa tjetër e botës. Më pak se dhjetë kilometra nga ishulli i Korfuzit, Butrintit ishte e lidhur në Mesdhe nga ana e kanalit Vivari, e cila u zhvillua nga Liqeni i Butrintit me detin Jon.
Amfiteatrin e Butrintit dhe rrethinat e saj (Foto nga Petrit Omeri)
Afërsia e detit dhe të liqenit, klima e butë dhe bukurinë e fshatit përreth siguruar një mjedis të shkëlqyer për themelimin e një qyteti. Ne duke përfituar nga kjo faqe, arkitektët e së kaluarës ndërtuar atë që do të bëhej një nga detare të mëdha dhe qendrat tregtare të antikitetit. Butrintit arritur kulmin e lavdinë e saj në shekullin e 4 para Krishtit, kohë në të cilën e qytetit numëruar 10.000 banorë.
Pamje nga fortifikimet e vetme, e cila data nga shek 6, ngjall potenciali ushtarak dhe ekonomik të qytetit në atë kohë. Kodrës në të cilën kala qëndron është rrethuar nga një mur i ndërtuar prej blloqeve të mëdha guri. Në vendet ky mur është dy metra të lartë dhe 3,5 metra të gjerë.
Amfiteatër, që daton nga shek 3, dëshmon për pasuritë kulturore të qytetit. Bankat guri e tapiceri, prej të cilave 23 rreshtat kanë qenë të ruajtur, do të ketë mbajtur një audiencë prej 1500. Teatri është i vendosur në këmbët e Akropolit, të ngushtë me dy tempuj, një nga të cilat është i përkushtuar për Asclepios, zot greke e mjekësisë, i cili adhurohej nga banorët e qytetit. Përafërsisht tridhjetë mbishkrimet, pothuajse të gjitha në të lashtë grek, gdhendur të fasadës perëndimore të këtij tempulli, dhe një tjetër njëqind ose gjenden kështu në një kullë e cila është rindërtuar në shekullin 1 pes, janë shembujt e vetme e shkrimit të zbuluar në Butrintit. Këto mbishkrime janë të shqetësuar kryesisht me çlirimin e skllevër.
Gërmimet kanë sjellë në dritë shumë objekte - pllaka, vazo, qiri qeramike shkopinj - si edhe skulptura, duke përfshirë një të shquar "perëndeshë e Butrintit", e cila duket se mishërojnë plotësisht, në përsosjen e karakteristikat e tij, ideale greke e bukurisë fizike.
Për shekuj, muret me besnikëri mbrojti Butrintit, por nuk është e pathyeshme mur, dhe këto blloqe të mëdha prej guri në fund lihen për sulmet e legjionet romake e cila zbarkoi në brigjet e Adriatikut dhe të Jonit në shekullin e 2 pes Nën sundimin e pushtuesve, Butrinti ishte të bien ngadalë në rënie. Përkundër kësaj, tre burime monumentale, tre banja publike, një gjimnaz dekoruar me mozaik, dhe sidomos ujësjellës ndërtuar gjatë sundimit të Augustit, provojnë se vendi nuk u braktis krejtësisht. Augustus edhe mbikqyri rikonstruksionin e të gjitha muret e qytetit të lashtë dhe mbledhje e fortifikimeve të reja.
Krishtërimi solli një jetë të re për të Butrintit. Periudha palaeo-krishterë stolisur të qytetit me dy basilicas dhe një pagezimores, e cila është ndër më të bukura në rajonin e Mesdheut. granit kolona Gjashtëmbëdhjetë, duke formuar rrathë koncentrikë dy, mbështetje çatinë e sallës kryesore. Dyshemeja është e shtruar me një mozaik i mrekullueshëm që përfaqëson pema e jetës dhe të zbukuruar me medallions embellished me motive shtazore.
mësymje barbare dhe kontrolle Norman në shekullin e njëmbëdhjetë, një tërmet katastrofik në 1153, pushtimit nga Venedikasit në 1386, infiltrimin e ujit nëntokësor dhe epidemi pasuese përfunduar rrënojat e qytetit dhe detyruan banorët të largohen. Butrinti u varros në heshtje dhe harresë. Gjatë pushtimit nga Perandoria Osmane, nga 15 në 20 shekuj, qyteti mbeti në gjumë të thellë. Dhe ujërat mbuluan Butrintit në baltë, dhe bimësi të bollshme plotësisht fshihej mbetet prej pamjes.
Kjo nuk ishte deri në fillim të shekullit 20 që gërmimet sistematike u kryen në Butrintit nga arkeolog italian Ugolini I., e ndjekur nga bashkatdhetarët e tij P. Marconi dhe D. Mustili. Midis 1928 dhe 1941, e tokës ishte e pastruar dhe qytetit të lashtë gradualisht filloi të zbulojë thesaret e saj të fshehura.
Pas çlirimit të Shqipërisë më 1944, arkeologësh shqiptarë ndërmori gërmimet më shumë ambicioz. Nga ana tjetër, ramparts, Akropoli, Agora, amfiteatri, tempuj, banjot publike dhe private rezidenca ri-doli në dritë të ditës. Qyteti u ngrit gjithë, pothuajse e paprekur, nën hipnotizuar ia ngul sytë e arkeologëve. Baltë dhe bimësi që mbulohen Butrintit kishte mbrojtur atë nga kthetrat natyrore dhe njerëzore të kohës.
Sot, ky qytet rediscovered paraqet një thesar unik kulturor vlera e të cilave tejkalon kufijtë kombëtare. Rëndësia e Butrintit mund të gauged nga përfshirja e tij në 1992 në listën e UNESKO-s Trashëgimisë
Similar topics
» Riviera Bregdetare Vlore (Foto)
» Qyteti i Sarandes, mirepret edhe sivjet turistet
» Turizmi ne Fier
» Greqia, shpresa te turizmi
» Turizmi malor- Pika turistike e Thethit
» Qyteti i Sarandes, mirepret edhe sivjet turistet
» Turizmi ne Fier
» Greqia, shpresa te turizmi
» Turizmi malor- Pika turistike e Thethit
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi